Als een volwaardige administratieve assistent neemt OkiOki initiatief en gaat ze zelf aan de slag.
Maar als ze toch jouw hulp nodig heeft, dan heeft ze een takenlijstje voor je klaar. Ontbreekt ze documenten? Heb je nog een factuur te betalen? Of zit je met een achterstallige betaler? Het grote gele getal op je dashboard is het enige wat je in het oog moet houden.
Waar en wanneer je wil, kan je met je lijstje aan de slag. En dus vooral ook op de ‘dode momenten’: op de trein naar het werk, aan de schoolpoort of aan de kassa in de supermarkt... maar niet meer aan het einde van het kwartaal op je kostbare zondagnamiddag.
En staat je lijstje op 0, dan ben je helemaal ‘OkiOki’. Want dat is namelijk het woord van de Maori voor ‘Het is allemaal OK. Relax!’
Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet
Je documenten scannen, herkennen en classificeren.
Je facturen bewaren in een veilig online archief
Betaalstatus van aankoop- en verkoopfacturen opvolgen
Alles naar je accountant sturen
Je op elk moment up-to-date houden
En dit kan jij allemaal met OkiOki doen
Op je takenlijstje verzamelt OkiOki je betalingsherinneringen, je documenten zonder transactie en je transacties zonder document. Eén makkelijk overzicht zodat jij altijd op tijd betaald of op tijd betaald wordt en je alle documenten en info tijdig aan je accountant bezorgt. En dat levert gewoon centen op aan het einde van de rit. Want geen boetes, geen late betalers en een maximale BTW-aftrek.
En ieder item op je takenlijstje kan je in geen tijd via handige shortcuts afwerken.