OkiOki houdt je administratie up-to-date, altijd en overal.

〉Je persoonlijke virtuele assistent.

〉Kostbare tijd voor je kostbare zaken.

〉Zonder moeite in orde.

3 taakjes voor jou. Wij doen de rest.

Als een volwaardige administratieve assistent neemt OkiOki initiatief en gaat ze zelf aan de slag.

Maar als ze toch jouw hulp nodig heeft, dan heeft ze een takenlijstje voor je klaar. Ontbreekt ze documenten? Heb je nog een factuur te betalen? Of zit je met een achterstallige betaler? Het grote gele getal op je dashboard is het enige wat je in het oog moet houden.

Waar en wanneer je wil, kan je met je lijstje aan de slag. En dus vooral ook op de ‘dode momenten’: op de trein naar het werk, aan de schoolpoort of aan de kassa in de supermarkt... maar niet meer aan het einde van het kwartaal op je kostbare zondagnamiddag.

En staat je lijstje op 0, dan ben je helemaal ‘OkiOki’. Want dat is namelijk het woord van de Maori voor ‘Het is allemaal OK. Relax!’

Volgende feature

Alles naar je accountant doorsturen

Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet

En dit kan jij allemaal met OkiOki doen

Je virtuele assistent heeft een takenlijstje voor je klaar

Op je takenlijstje verzamelt OkiOki je betalingsherinneringen, je documenten zonder transactie en je transacties zonder document. Eén makkelijk overzicht zodat jij altijd op tijd betaald of op tijd betaald wordt en je alle documenten en info tijdig aan je accountant bezorgt. En dat levert gewoon centen op aan het einde van de rit. Want geen boetes, geen late betalers en een maximale BTW-aftrek.

En ieder item op je takenlijstje kan je in geen tijd via handige shortcuts afwerken.

Link je mailbox met OkiOki

Alle features op een rijtje

Probeer nu OkiOki gratis

Start
100% in orde met de verplichte e-facturatie
Offertes en e-facturen opmaken & verzenden
E-facturen ontvangen
Alle facturen automatisch naar je accountant
Yep, een all-in e-facturatiepakket
Gratis
Tot 1/1/2026
3,99/m
excl. BTW
Smart
Je volledige financiële administratie 100% in orde
Alles van Start +
Automatisch facturen verzamelen via je mailbox en portalen
Documenten automatisch verzamelen
OkiOki scant automatisch je mailbox op facturen en centraliseert deze in één overzichtelijk platform. Dit betekent dat je nooit meer facturen handmatig hoeft te zoeken of manueel moet uploaden.
Automatisch de betalingsstatus opvolgen
Betaalstatus opvolgen
OkiOki kan eenvoudig de betaalstatus van al je documenten controleren. Zo weet je op elk moment wat je ontvangt en wat er buitengaat.
Inzicht in je cash-flow
En zoveel meer slimme features om je administratie te automatiseren
Go

25 documenten gratis
1 bankrekening
1 mailbox
1 cloud-folder
8,99/m
€ 0.50/extra document
excl. BTW
Grow

70 documenten gratis
2 bankrekeningen
2 mailboxen
2 cloud-folders
18,99/m
€ 0.30/extra document
excl. BTW
Scale

200 documenten gratis
3 bankrekeningen
3 mailboxen
3 cloud-folders
44,99/m
€ 0.20/extra document
excl. BTW

Accountant?
Vraag naar ons prijsmodel voor accountants

Hoor het eens van iemand anders

Super tool! Heel handig in gebruik. Snelle reacties bij vragen! Wij zijn tevreden!!
Erwin Blockx, Corsendonks Hof
Een app die in mijn mailbox gaat speuren naar facturen en op mijn bankrekening gaat speuren naar transacties en die twee dan aan elkaar koppelt zodat ik niets meer over het hoofd kan zien, en die dan ook nog is aan mijn mouw komt trekken als ik toch iets vergeten ben, dat is echt de max!
Miet Bamps, Unclouded