OkiOki scant (OCR) elk document en herkent zo verschillende gestructureerde gegevens: de factuurdatum, de leverancier, het bedrag incl. BTW en excl. BTW, de BTW-voeten, het factuurnummer of de gestructureerde mededeling... OkiOki classificeert ook automatisch je document volgens documenttype (inkomende factuur, creditnota...).
Geen werk voor jou, maar dus wel handig om nog makkelijker je documenten terug te vinden in OkiOki. En deze informatie stuurt ze trouwens ook mee naar de boekhoudsoftware zodat je accountant nog vlotter je documenten kan boeken.
Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet
Je documenten scannen, herkennen en classificeren.
Je facturen bewaren in een veilig online archief
Betaalstatus van aankoop- en verkoopfacturen opvolgen
Alles naar je accountant sturen
Je op elk moment up-to-date houden
En dit kan jij allemaal met OkiOki doen
OkiOki verwerkt ieder document en iedere factuur via Optical Character Recognition (OCR) en gegevensherkenning. Met als resultaat een ruime set aan gestructureerde gegevens:
Daarenboven herkent OkiOki 7 verschillende documenttypes:
Op zoek naar al je facturen van het voorbije kwartaal? Op zoek naar een bonnetje met een bedrag tussen de 50 en 100 euro? Je vindt het zo terug. Op basis van de gestructureerde gegevens kan je zoeken en filteren naar hartenlust. Bovendien kan je zelf ook tags toevoegen aan je documenten. Zo kan je de facturen ook verder ordenen volgens je eigen systeem. OkiOki voorziet standaard een reeks tags voor uitgave-categorieën zoals bijvoorbeeld 'Marketing', 'Lonen'... En je kan ook eigen tags aanmaken: een tag per project, of per medewerker in het team... jij kiest hoe je je facturen wilt organiseren.