Virtuele assistenten die helpen ondernemen

Als ondernemer sta je er nooit alleen voor. OkiOki biedt je niet alleen de slimste software om je administratie te beheren. OkiOki slaat nu ook de handen in elkaar met virtuele assistenten (VA's) die jou met hun raad en daad kunnen bijstaan.

Waar kunnen VA's je zoal mee helpen?

Administratie

E-mailbeheer, bijwerken en segmenteren van je mailingdatabase, enquêtes maken, versturen & resultaten verzamelen, notities maken en verslagen schrijven tijdens online vergaderingen, vergelijkende studies maken (bijv. van prijzen voor een nieuwe aankoop), transcriberen van audio- of videomateriaal (bijv. stemopnames, ondertitels, enz.), digitale organisatie en archivering, databases opzetten, gegevens invoeren, gegevens in een database up-to-date houden.

Office management

Typen van brieven, e-mails, facturen, spreadsheets & formulieren maken, bedrijfspresentaties, processen en systemen op orde brengen, inkomende facturen inventariseren, de boekhouding voorbereiden voor de accountant.

Organisatie

Organisatie en coördinatie van (online) vergaderingen, boeken van tickets, restaurantreserveringen, enz., boeken van zakenreizen: vluchten, hotels, taxi's, huurauto’s, een reisschema maken, organiseren van events, boeken van locaties, uitnodigingen maken, helpen met de registratie en coördinatie van deelnemers, relatiegeschenken zoeken en bestellen.

Verkoop & ondersteuning

Telefonische prospectie, marktonderzoek, voorbereiding prospectie, opmaken, versturen en opvolgen van offertes, verkoopgesprekken, opvolgen van de verkoop, aanmaningen & incasso, behandelen van klachten.

HR

Aansturing en motivatie van personeel, werving en selectie, ontwikkelen of geven van trainingen voor personeel, loon – en salarisadministratie, peilen van het werknemerswelzijn, functioneringsgesprekken en prestatieanalyses, het bijhouden van personeelsdossiers.

Content creatie

Het maken en versturen van een digitale nieuwsbrief, copywriting, ontwerp, redigeren van teksten, vertalingen, creëren beeldmateriaal, creëren audio & video, zoeken naar geschikt auteursrechtenvrij beeldmateriaal/foto’s, onderzoek naar content voor blogs of artikelen.

Website: creatie en beheer

Website ontwerp en onderhoud, landingspagina of evenementpagina maken, nieuwe inhoud publiceren, niet-werkende links controleren en repareren, bijhouden van websiteverkeer, website optimaliseren voor SEO-doeleinden.

Social media management

Aanmaken van je bedrijfsprofiel op Facebook, LinkedIn, Instagram, …, beheer van pagina’s, planning van posts, copywriting & vertalingen voor posts, ontwerpen en bewerken van visuals voor posts.

Ontdek ons netwerk van administratieve helden

Anne

Kieszkowski

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

AK Administratie

"Een ordelijke administratie loont", dat is mijn motto. Daarom bied ik freelance administratieve ondersteuning aan bedrijven en zelfstandigen. Ik haal veel voldoening uit algemene en financiële administratie. Hierbij ga ik steeds doelgericht en ordelijk te werk. Ik bereid ook graag de administratie voor de boekhouder voor en zorg er daarbij voor dat geen document vergeten wordt. Hiervoor maak ik graag gebruik van diverse tools waaronder OkiOki.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning

Julie

Adams

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Adams Julie

Administratieve ondersteuning en verkoop - binnenkort ook boekhouding

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning

Nathalie

Maloens

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

AdmiNa

Nemen de administratieve taken de bovenhand? Spendeert u teveel tijd naar eigen zin aan papierwerk en/of heeft u het te druk met uw hoofdbezigheid? Ik ondersteun uw administratie volledig op maat van uw bedrijf en ontzorg je maar al te graag met de nodige gedrevenheid op de momenten dat het nodig is. Recurrent of occasioneel, slechts enkele uurtjes of meer .....Neem contact en laten we dit samen bespreken tijdens een kennismakend gesprek.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management

Diana

Eyckmans

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Adminiplan

Als leverancier van administratieve diensten richt ik mij tot solo-ondernemers. De ondernemers die vaak hun administratie laten liggen omdat ze het een last vinden of liever met hun corebusiness bezig zijn. Door structuur en routine bij hen toe te passen, krijgen ze meer inzicht op hun zaak en de financiën. Bovendien genieten ze met een gerust hart van hun vrije tijd.

Mijn favoriete takenpakket

Office management

Wendy

Claes

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Adwen

Doe jij je werk enorm graag, maar heb je weinig kaas gegeten van alle administratie die erbij komt kijken? Krijg je graag je facturen op tijd betaald, maar blijft het vaak liggen uit een tekort aan tijd? Zit je hele planning in je hoofd, maar krijg je het niet georganiseerd? Heb je een een tekort aan administratieve mensen, maar duurt het even vooraleer vacatures ingevuld zijn? Kan je best wel wat hulp gebruiken, maar heb je geen budget om iemand fulltime in dienst te nemen? Dan word ik graag voor een aantal uur per week jouw administratief brein. Dankzij mijn uitgebreide ervaring sta ik je met plezier bij in zowel algemene administratie, facturatie, HR als planning. Zo zorg ik achter de schermen mee voor het succes van jouw onderneming. Stuur me gerust een bericht als je eens wil babbelen. Ik kijk er alvast naar uit!

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie

Margaux

Aertssen

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Aertssen Office Solutions

Met ruim 17 jaar administratieve ervaring bied ik gerichte oplossingen voor elk soort onderneming. Door deze ervaring weet ik dat ik elke onderneming kan helpen met groeien en daarbovenop de ondernemer meer tijd, minder stress en vooral meer kwaliteit kan bezorgen. Ook op financieel niveau kan ik een verschil betekenen. Geen vaste loonkosten meer! Heeft u al een keer berekend wat een impact dit kan hebben voor u als ondernemer? U heeft meer tijd om zich bezig te houden met uw hoofdactiviteit, waardoor er naast meer omzet ook veel meer klantentevredenheid zal zijn. Afhankelijk van uw noden kunt u op mij rekenen voor zowel éénmalige als wederkerende opdrachten en dit op korte als lange termijn. Samen tillen wij uw bedrijf naar een hoger niveau!

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
HR
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning

Goedele

Reynders

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

BIZ-O Assist

Hi, ik ben Goedele jouw freelance office manager. De allround administratieve sidekick waardoor jij je kan focussen op de groei van je bedrijf en de taken die je energie geven. Ik neem niet enkel het office management binnen je bedrijf over, maar bekijk ook samen met jou welke administratieve processen efficiënter kunnen of zelfs overbodig zijn. Mijn ervaring binnen project management en business analyse komen hier van pas. Laten we afspreken en bekijken hoe ik kan helpen om jouw onderneming een boost te geven.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie

Jill

Deberlanger

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Bminded

Loop jij verloren in jouw bedrijfsadministratie? ​Veel openstaande facturen? Een inbox die je niet meer durft opendoen? Vaak betalingsherinneringen in de bus? Klanten die vaak niet tijdig betalen? Verloren gelegde documenten? Maandelijkse vragen van je boekhouder waar je niet op kan antwoorden? ​Heb je daarbovenop ook nog eens werknemers, dan wordt het aantal vraagtekens vaak alleen maar groter. Daar willen wij voor jou graag verandering in brengen. Door je administratieve verplichtingen uit te besteden zorg je er net voor dat je meer tijd krijgt voor jouw core business. En dat zonder de verplichting een voltijdse werknemer aan te nemen om dit voor jou te doen.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management

Merel

Huygen

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Butterfly Virtual Assistance

Wil jij meer focus? Werken AAN je zaak ipv IN je zaak? Héél graag ontzorg en ont-moet ik ik jou op een enthousiaste manier en dit in uiteenlopende domeinen. Administratieve en ondersteunende taken neem ik vol passie over.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning
Social media management

Kathleen

Cuyvers

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

CTRLflow

Mijn doel is duidelijk: een digitale verandering teweegbrengen en kleine ondernemingen laten groeien met digitale tools en automatisaties. Ben jij ambitieus en droom je van een meer geautomatiseerde onderneming? Houdt de technische kant je nog tegen? Geen zorgen! Digitale tools kunnen soms aanvoelen als een doolhof en laten we eerlijk zijn, wie heeft er tijd om dat allemaal uit te pluizen? Of het nu een gebrek aan kennis is, een tekort aan geduld of simpelweg een drukke agenda, geen zorgen! Bij mij ben je aan het juiste adres! Of je nu zelf wilt leren hoe je met je tools aan de slag gaat of liever alles uitbesteedt. Ik sta voor je klaar om met je mee te denken en de technische shizzle helemaal duidelijk voor je te maken. Zo hou jij meer tijd over voor wat echt belangrijk is, jouw passie en onderneming! Ik sta je bij met online facturatieprogramma's (o.a. OkiOki), e-mailmarketingtools, online afsprakentools, facturatie- en checkouttools, social mediaplanners, webinar- en vergadertools, online leeromgevingen, automatisaties en Notion.

Mijn favoriete takenpakket

Content creatie
Website: creatie en beheer
Social media management

Chloé

Vercruysse

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Chloe Vercruysse

Hi! Als virtuele, administratieve assistent, werk ik op afstand, om je van de adminstratieve rompslomp te ontlasten. Ik fungeer als een office manager naar jouw klanten, en verzorg 1e contact, maken van offertes, basis HR, maken van bestellingen, basis boekhouding, zodat alles op tijd bij boekhouder verwerkt kan worden; maken van logo / beheren en maken van websites; opstellen & verzenden facturen; beheren social media, opmaken content kalender etc. Je kan mij zien als jouw personal / admin assistent om ervoor te zorgen dat jij je op je core business kan focussen. Ik werk per uur / per dag; dus ook al heb je maar 2h iemand nodig per week, kan ik zeker ook van dienst zijn.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR
Content creatie

Nele

Beersaerts

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

DNTify

Als Personal Virtual Assistant help ik drukke, succesvolle online ondernemersom alle ballen in de lucht te houden zodat hun bedrijf kan verder boosten. Op die manier kunnen ze hun energie lekker hoog houden. Je kent dat gevoel wel? Wanneer je te veel op je bord hebt liggen en je bijna verdrinkt in de taken en helemaal uitgeblust op de zetel belandt? Je doet je job vol met passie en enthousiasme maar krijgt nadien een serieuze klop. Net op het moment dat je eigenlijk alleen maar door wil knallen. Als creatieve ondernemer heb je zoveel ideeën, maar je krijgt ze niet allemaal tot uitvoering omdat je maar 1 hoofd hebt. Mijn missie in de wereld is om die overvloed aan taken en ideeën te stroomlijnen, structuur te brengen in de chaos en met jou mee te denken zodat jij het overzicht bewaart en minder ‘klopkes’ krijgt. Zie het als een soort van business partner die meedenkt en samen met jou werkt om jouw doelen te bereiken. Een soort van 2de hoofd in jouw bedrijf.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning
Social media management

Eline

Devolder

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Digitaler

Ik werk als ict-co in het lager onderwijs. Hier help ik directie, leerkrachten en leerlingen met hun IT problemen. Zelf ben ik een jaartje geleden ook gestart in bijberoep. Hier staat het maken van websites voor de kleine zelfstandige centraal. Momenteel volg ik ook het Tech Queen Traject bij Miet om "digitaler" in de toekomst wat groter aan te pakken.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Content creatie
Office management
Organisatie
Social media management

Kathy

De Croock

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

EHBAD

Herken je ook het gebrek aan zelfzorg? Met 25 jaar ervaring in de administratie, ben ik nu actief als Virtual Business Assistant bij mijn bedrijf, EHBAd (Eerste Hulp bij Administratie). Mijn missie is om werkgevers daadwerkelijk te ontzorgen. Mijn uitgebreide ervaring in de administratie maakt mij uniek; ik heb van alles geproefd en begrijp de complexiteit van de sector. Wat mij onderscheidt, is niet alleen mijn brede kennis, maar ook mijn inzicht in de denkwijze van de klanten. Ik begrijp hoe belangrijk het is dat mensen zich gehoord en begrepen voelen. Als Virtual Business Assistant ben ik er om jou te helpen ontsnappen aan de administratieve rompslomp, zodat jij kunt genieten van een welverdiend weekend zonder administratie. Ik heb nog een plekje vrij voor een harde werker zoals jij, die ook recht heeft op ontspanning. Geen administratieve lasten meer, alleen voor jou pure ontspanning op een terras, een film of een gezellig etentje. Laten we samen werken aan meer balans. Heb je interesse? Stuur vlug een mailtje, Kathy@ehbad.be

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR
Social media management

Véronique

Noben

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Inspired By Véronique

Ik ben Véronique en sinds 2018 werk ik als freelancer / VA en ondersteun ik KMO's met het helpen van Office Management en HR payroll taken. De reden waarom ik ben begonnen als freelancer, ik wou en wil mensen en hun bedrijven helpen. Hen ontlasten van de papparassen winkel, die ze verplicht over hen krijgen. Waar ze al dan niet kaas van gegeten hebben, omdat het MOET. Ik wil ervoor zorgen dat ze zich ten volle kunnen focussen op hun PASSIE, hun GELUK, de reden waarom ze gekozen hebben als zelfstandige. Op deze manier kunnen ze als mens en bedrijf meer groeien in wat ze doen. En dit is een hele belangrijke in het leven! Is jouw KMO op zoek naar mijn hulp, al dan niet tijdelijk, als in vervanging van een zieke werknemer, zwangerschapsverlof of bijstaan tijdens een drukke / vakantieperiode. Aarzel dan niet om mij te contacteren!

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR
Verkoop & ondersteuning

Julie

Adams

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Julie Adams

Administratieve ondersteuning en verkoop - binnenkort ook boekhouding

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning

Karin

Van Peteghem

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Kerien - Backstage Office Support

Ik ben Karin, en als expert help ik kleine bedrijven, artiesten, en organisaties uit de culturele sector. Denk aan ondersteuning op gebied van administratie, office support, event organisatie, social media, bijhouden van websites,...

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Social media management
Content creatie

Lara

Van Hyfte

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

LarAssistance

Ik ontzorg ondernemers door hun randtaken over te nemen zodat zij zich op hun core-business kunnen concentreren.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning
Website: creatie en beheer

Lotte

Lenaerts

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Lot of Support

Hoi, ik ben Lotte, een Virtual Assistant gespecialiseerd in digitale administratie. Ik help drukbezette professionals en ondernemers hun administratieve taken te stroomlijnen, zodat zij zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is. Met mijn jarenlange ervaring in de administratie en mijn oog voor detail zorg ik ervoor dat alles op rolletjes loopt, van het bijhouden van agenda’s tot het optimaliseren van werkprocessen of het aanmanen van wanbetalers. Of je nu wat meer structuur zoekt of gewoon tijd wilt besparen, ik ben er om je te ontzorgen. Zo houd jij de focus op je core business.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie

Magali

Dewaele

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

MDBuroAdvies

Administratie is niet voor iedereen even interessant, maar ik hou ervan! Ik werk snel en gedetailleerd, en kan jouw administratie in sneltempo verlichten. Ongeacht welke uitdagingen op mijn pad komen, ik ga er volop tegenaan met de nodige efficiëntie en nauwkeurigheid. Jouw administratie is bij mij in goede handen.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie

Nathalie

Declercq

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Managed

Onze missie is eenvoudig maar krachtig: we willen uw bedrijf helpen excelleren door de dagelijkse taken en uitdagingen te beheren, zodat u zich kunt concentreren op wat er echt toe doet: uw bedrijf laten groeien.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
HR
Office management
Organisatie

Melody

De Bosscher

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Mdbfreelance

Digitale freelancer - administratieve duizendpoot - geef lesjes typen aan jongeren

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR

Melissa

Van der Veken

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

MeSa

Ondersteuning bij office management en financieel administratieve ondersteuning. Flexibiliteit en continuïteit.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Content creatie
HR
Office management
Organisatie

Melinda

Terna

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Melinda Terna

Mijn missie is om de frustratie van jou als ondernemer weg te nemen als het gaat om de technische en administratieve kant van je onderneming. Ik creëer meer tijd en vrijheid voor jou door processen te optimaliseren en tools slim in te zetten.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Website: creatie en beheer

Cindy

Mertens

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Mertens Cindy

Heb reeds 20 jaar ervaring in verschillende aspecten, retail, bouw, apothekers, evenementsector van ondersteuning in algemene admin, Hr als in organisatieoptimalisatie. Debiteuren als crediteurenbeheer.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning
HR

Britt

Moens

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Moens Consulting NV

Hierbij vind je een overzicht van zaken waarbij ik ondersteuning bied/kan bieden: Ik werk bij voorkeur voor start-up of scale up bedrijven, liefst hybride werken. HR Onboarden van nieuwe medewerkers (opmaak contracten, afstemmen met legal indien nodig, ontvangst nieuwe medewerkers,…) Payroll Eerste aanspreekpunt sociaal secretariaat … Finance Eerste aanspreekpunt (liaison) met externe/interne accountant/CFO Ondersteunen bij maand- kwartaalafsluiting (opmaken verkoopfacturen, aanleveren aankoopfacturen, wachtrekening, CODA, SODA, uitgavenstaten, kasbeheer etc) Debiteurenbeheer Cash beheer & cost control (leveranciers, klanten) Ondersteunen bij subsidieaanvragen … General: Liaison tussen verschillende afdelingen en teams. Optimaliseren van interne processen binnen HR, Finance, … Eerste aanspreekpunt legal & insurance Adviseren aan management General admin & facility …

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR

Mélanie

Velghe

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Mélanie Velghe

Ik maak je business slimmer vanbinnen en mooier vanbuiten. Ik help als TECH VA ( Technisch Virtueel Assistent) ondernemers om hun business slimmer en efficiënt te maken door het inzetten van tools en automatisaties zodat ze tijd winnen voor wat echt belangrijk is. En als grafisch vormgever en webdesigner help ik ondernemers met het mooi maken van hun communicatie en website.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Website: creatie en beheer

Jolien

Schittecat

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Nom@CopyKrafts

“You can do anything, but not everything.” Je kan veel, maar niet alles. En soms zie je het bos door de bomen niet meer. Als freelance virtual assistent is het mijn taak om jou te ondersteunen, zodat jij meer tijd hebt voor de kernactiviteiten van je zaak, je familie, je hobby of gewoon voor jezelf.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Content creatie

Chloe

Leeman

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Office Odette

Als virtueel assistent geef ik zeer brede & allround kwalitatieve ondersteuning aan andere onderneemsters. Office Odette is anders dan andere VA’s omwille van 2 belangrijke redenen: structuur en nauwkeurigheid zijn mijn tweede natuur, waardoor ik echt energie haal uit een taak perfect afwerken. En nog belangrijker, ik hecht veel waarde aan samenwerkingen waar het ‘klikt’ of een match is, zodat we het volste vertrouwen in elkaar kunnen hebben.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Content creatie

-

Saelens

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Office Odiel

Heb je nood aan administratieve hulp? Enkele uren, dagen, weken? Ik ben Delphine Saelens, alias Office Odiel, en je eerste hulp bij medische, administratieve en financiële administratie. ik heb meer dan 10 jaar ervaring als Medical Management Assistant en ben je dus zelf werkzaam in de medische sector dan kan je bij mij terecht voor o.a. het uittypen van medische verslagen, het inplannen van onderzoeken en operaties, het doorgeven van testresultaten, het aanvragen van subsidies en verhoogde tegemoetkomingen en dergelijke meer. Benieuwd of een VA inhuren wel iets voor jou is? Wens je meer info of heb je vragen? Stuur me een berichtje en dan plannen we een vrijblijvende kennismaking.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management

Sandrina

Van de Gaer

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Office-SFA

Ik ben een VA (virtueel assistent) financiële administratie en online lesgever in boekhoudkundige vakken en voor Nederlands en rekenen. En ik help drukke zelfstandigen die een hekel hebben aan werken in hun boekhouding en deze dan ook al eens durven uitstellen tot het laatste moment, met hun financiële administratie online bij te werken en dan te houden, zodat zij hun cijfers kennen om zo goede beslissingen te nemen, waardoor ze duurzame groei creëren. Daardoor kunnen zij zich focussen op de activiteiten waar ze heel goed in zijn, expert in zijn en die ze heel graag doen.

Mijn favoriete takenpakket

No items found.

Even kennismaken?

Tamara

Aertsen

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Parachuut

Als virtual assistant ondersteun ik ondernemers en organisaties op digitaal, creatief en administratief vlak. Je kan bij mij terecht voor afgebakende projecten of voor continue ondersteuning. Mijn sterktes liggen in het schrijven en verbeteren van teksten, het vormgeven van allerlei types documenten (nieuwsbrieven, flyers, social media posts, logo's...), webdesign en de implementatie van technische tools (e-mailmarketing, betaalpagina's, online leeromgevingen...). Ik heb een oog voor het opsporen van (schoonheids)fouten en hou van efficiëntie! Verder heb ik 7 jaar ervaring in HR en bied ik dus ook met plezier ondersteuning bij zaken als rekrutering en (personeels)administratie.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR
Website: creatie en beheer

Rozemarijn

Wijn

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

ProAssist

Als virtueel assistent richt ik me op zelfstandig ondernemers en kleine bedrijven om hen te ondersteunen met allround administratie, zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun core business. Duidelijke communicatie en een persoonlijke aanpak staan hierbij centraal.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
Content creatie
Social media management

Leen

Lauwers

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Purple Pilot

Ik help groeiende ondernemers naar meer structuur en schaalbaarheid in hun business door in te zetten op tech, tools & data, efficiënte workflows en smart automatisaties.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie

Tiene

Van Assche

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

TVA @dmin

Meer tijd voor uw (core)business en minder voor uw administratie? Bel me en we bekijken welke taken ik van u kan overnemen. Teveel papierwerk, maar te weinig voor een voltijdse medewerk(st)er? U betaalt mij enkel voor de gepresteerde uren. Kampt u met cashflowproblemen? Ik zorg voor tijdige facturatie en strikte opvolging van de betalingen. Papierwerk is niet uw ding? Ik neem het van u over.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
HR
Office management
Organisatie
Verkoop & ondersteuning

Niki

Mertens

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

The Backoffice Expert

Ik ondersteun ondernemers, kmo’s bij hun administratie, dit in de brede zin v h woord. Hier hoort ook de voorbereiding van de financiële administratie bij.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR

Olivia

Vanderbecken

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Tool Freelance Assistant

Heb je als ondernemer vaak de indruk dat je werkdruk te hoog is? Kleine of grote opdrachten, eenmalig of doorlopend. Ik sta je graag bij voor algemene administratie, financiële administratie, vertalingen, ... Here to help ! Olivia

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management

Heidi

Soetemans

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

VA Heidi

Ik help drukbezette ondernemers die geen tijd hebben om hun financiële administratie op punt te houden zodat die helemaal opstapelt en onoverzichtelijk wordt. Ik help hen met het praktisch uit handen nemen en ervoor te zorgen dat ze er niet meer van wakker moeten liggen, dat ze weten dat alles in orde komt en dat ze elk moment zicht hebben op hun cijfers.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Organisatie
Office management

Elies

Wyns

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

VA-Elies

Kleine ondernemers ontzorgen door administratieve taken en zorgen over te nemen waardoor ze zelf meer tijd hebben voor hun core-business.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
HR

Stefanie

De Schepper

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Virtual Business Support Stefanie

Hallo, ik ben Stefanie en ik breng jouw administratieve zaken in orde, zodat jij je pijlen kan richten op wat echt telt: jouw passie(s). Met Officer Stefanie als sparringpartner gaat je onderneming knallen, want ik breng structuur in je zaak en maak met plezier komaf met die to do's. Vanop afstand (ik werk bij voorkeur van thuis) – maar met feilloze precisie – knal ik jouw administratieve taken af zodat jij jouw passie in het vizier kunt houden. Samen gaan we voor schot in jouw zaak! Waarom ben ik de ideale partner? Structuur in mijn leven, dat brengt rust in mijn hoofd. En in dat van jou ook, ongetwijfeld. Maar het is niet altijd evident in de eindeloze lijst van taken gestructureerd en georganiseerd te blijven werken. Er is altijd nog een e-mail die beantwoord moet worden, een factuur waar een klant op zit te wachten, een post die op sociale media moet komen, een paar leveranciers die vergeleken moeten worden, een bestelling die moet geplaatst worden, … We moeten zoveel, maar we willen eigenlijk het liefst van al bezig zijn met onze passie. Gelukkig is mijn passie nu net die structuur brengen in jouw bedrijf – én in jouw hoofd, en komaf maken met de zaken die je afleiden van wat echt telt. MET MIJN ARSENAAL KNAL IK JOUW TO-DO'S AF! dagelijks management personeelsadministratie (online) marketing communicatie sales Met Stefanie aan je zijde... ... geef je de nodige taken met een gerust gemoed uit handen die veel energie vragen, maar die niet aan de basis liggen van je onderneming. ... doe je beroep op een ervaren medewerker die steeds beschikbaar is, maar op afstand voor je werkt. ...communiceer je transparant met een betrouwbare sparringpartner die discretie hoog in het vaandel draagt. ...haal je administratieve en boekhoudkundige expertise in huis om het beste uit je zaken te halen. ...creëer je een gezonde structuur voor je bedrijf en verhoog je je efficiëntie. ...daag je me uit door me nieuwe digitale tools en apps voor je te laten testen en in te implementeren.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Content creatie
Office management
Organisatie
Social media management

Céline

Vroman

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Yelski

We nemen de zakelijke administratie van je organisatie over. We zijn de rechterhand van de zaakvoerder, de allround office manager of versterken tijdelijk je team. We stroomlijnen het administratieve proces van je onderneming. We bouwen samen aan een efficiënte en doordachte zakelijke structuur. In een persoonlijke intake stellen we je vraag scherp. We formuleren een oplossing op maat. We zorgen voor nabijheid en opvolging tijdens onze samenwerking. Heel graag tot Yelski, Céline Vroman

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Verkoop & ondersteuning

Cameron

Constandt

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Your Social Media Queen

Ik help ondernemers top of mind te blijven bij hun doelpubliek. Ik bied een pakket aan van 5 social media posts voor 300 euro per maand. Wens jij jouw eigen social media queen? Plan nu een korte call in: https://calendly.com/cameron-ysmq/zoomcall-with-cameron

Mijn favoriete takenpakket

Social media management

Zoe

Van Duyse

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

Zo Zorgeloos

Mijn passie ligt in het ondersteunen van ondernemers en bedrijven door hen te helpen met administratieve taken, klantenondersteuning, agendabeheer en meer. Met mijn vaardigheden in digitale tools, bied ik doelgerichte ondersteuning om tijd te besparen en de efficiëntie te verhogen. Als administratieve duizendpoot/virtual assistant neem ik de last van alledaagse taken weg, zodat de klant zich kan richten op de groei van zijn onderneming.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie

Evelien

Vandevelde

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

de KantoorKabouter

De KantoorKabouter bespaart je tijd en geld | neemt tijdrovende taken uit handen | vereenvoudigt en automatiseert het werk | #slimwerken #leanadministration. Ik ben een meertalig (N/F/E) organisatorisch talent, een Zwitsers zakmes voor uw onderneming, klein of groot. We gaan samen eerst branden blussen, dan structurele oplossingen zoeken! Ik analyseer werkstromen, creëer orde en structuur en ga processen uitwerken, implementeren en automatiseren. Ik word er meestal bij gehaald wanneer er in een onderneming chaos heerst, door sterke groei, of omdat bepaalde medewerkers uitvallen of vertrekken. Ik start vaak door het werk eerst letterlijk over te nemen en dan heel snel te gaan analyseren, vereenvoudigen en automatiseren. Mijn doel: headspace creëren in jouw hoofd, laat de systemen en tools voor je werken, zodat jij rustig op twee oren kan slapen. Let’s talk!

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Organisatie
HR

Sofie

Vriesacker

Ik spreek NederlandsJe parle françaisI speak English

van Sofie

Ik ben een technisch bondgenoot voor ondernemers. Ik ben online tool & automation expert. Ik ondersteun ondernemers bij de opzet van alle online tools (website, e-mailmarketing, betaalsystemen, leeromgevingen, enquetes, lanceringen, freebies, klant onboarding, ...). Samen kijken we welke systemen en processen verenvoudigd, gedigitaliseerd en geautomatiseerd kunnen worden.

Mijn favoriete takenpakket

Administratie
Office management
Website: creatie en beheer