OkiOki werkt samen met je accountant. Daarvoor kan ze al je documenten en de bijhorende commentaren, tags of betaalwijzen automatisch doorsturen naar de boekhoudsoftware. Zo kan je accountant het werk beter spreiden om je BTW aangifte te doen. Hoe minder tijd er aan administratie wordt verspild, hoe meer tijd er overblijft voor strategisch advies.
Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet
Je documenten scannen, herkennen en classificeren.
Je facturen bewaren in een veilig online archief
Betaalstatus van aankoop- en verkoopfacturen opvolgen
Alles naar je accountant sturen
Je op elk moment up-to-date houden
En dit kan jij allemaal met OkiOki doen
Werkt je accountant reeds met een cloud pakket zoals Admisol, Basecone, Clearfacts, Exact Online, Horus, Octopus, Silvasoft, Winauditor, Winbooks, Wings of Yuki dan kan je OkiOki je documenten laten doorsturen naar je persoonlijke e-mailadres in het boekhoudpakket. Is het boekhoudpakket nog niet aanwezig in de cloud zoals Adsolut, Expert/M, Sage BOB of Venice dan kan je accountant een overdrachtsverbinding via FTP voorzien voor jou.
Is jouw boekhoudkantoorkantoor nog niet met OkiOki aan de slag? Geen probleem. Jij kan alvast wel je administratie op orde houden samen met OkiOki. Aan het einde van het kwartaal kan je dan makkelijk alle kwartaaldocumenten downloaden vanuit OkiOki en doorsturen naar je accountant.
En breng je hen even in contact met ons, dan bekijken wij samen met hen hoe ook zij optimaal met OkiOki kunnen samenwerken.
Introduceer ons tot je accountant via een mailtje naar hello@okioki.be.
Meer dan 100 boekhouders werken vandaag al met OkiOki. Dus je vindt er zeker eentje in jouw buurt. En hé, afstand is niet altijd een criterium meer want met OkiOki regel je al heel wat van je administratieve zaakjes van op afstand.