Hoe Telenet facturen in je mailbox ontvangen

Hoe Telenet facturen in je mailbox ontvangen

[Subtitles available in English. Click on the ⚙︎ icon]

Je financiële administratie makkelijker maken, begint bij het verminderen van papieren facturen. Of zoals wij zeggen: maximaal digitaal!

In deze video tonen we je hoe je eenvoudig je Telenet-voorkeuren aanpast, zodat je in de toekomst elk Telenet factuur via e-mail ontvangt.

Je hebt drie dingen nodig om van start te gaan:

  • Je Telenet gebruikersnaam
  • je wachtwoord
  • en het e-mailadres waar je je facturen op wil ontvangen


Klaar? Back to business dan! ;-)

Surf naar ‘mijn.telenet.be’.

‍Klik op de ‘Aanmelden’ knop

‍Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in op het loginscherm en klik op ‘Aanmelden’. Je gebruikersnaam is meestal je Telenet e-mailadres.

‍Nu je ingelogd bent in ‘Mijn Telenet’, scrol je naar beneden en klik je op ‘Aanrekening’.

‍Hier vind je je aanrekeningsvoorkeuren. Daarin staat ‘Je ontvangt je aanrekening op papier’.

‍Klik op ‘Wijzigen’.

‍En klik op ‘Digitaal’.

‍Vul je e-mailadres in.
Denk aan onze tip over een apart facturatie-adres. Maar hey, jij beslist. Elk e-mailadres werkt.

‍Klik op ‘Bewaren’.

‍Telenet heeft je aanrekeningsvoorkeuren opgeslagen.
Vanaf nu ontvang je al je facturen in je mailbox.

Eenmaal je facturen in je mailbox dan is OkiOki er om ze voor jou te verzamelen en te verwerken. OkiOki herinnert je aan te betalen facturen, volgt de betalingen van je klanten mee op en zorgt ervoor dat al je facturen op tijd bij je accountant geraken.

Maak komaf met die kwartaalstress en voel je weer helemaal OkiOki ;-)

Probeer nu OkiOki gratis.

Start
100% in orde met de verplichte e-facturatie
Offertes en e-facturen opmaken & verzenden
E-facturen ontvangen
Alle facturen automatisch naar je accountant
Yep, een all-in e-facturatiepakket
Gratis
Tot 1/1/2026
3,99/m
excl. BTW
Smart
Je volledige financiële administratie 100% in orde
Alles van Start +
Automatisch facturen verzamelen via je mailbox en portalen
Documenten automatisch verzamelen
OkiOki scant automatisch je mailbox op facturen en centraliseert deze in één overzichtelijk platform. Dit betekent dat je nooit meer facturen handmatig hoeft te zoeken of manueel moet uploaden.
Automatisch de betalingsstatus opvolgen
Betaalstatus opvolgen
OkiOki kan eenvoudig de betaalstatus van al je documenten controleren. Zo weet je op elk moment wat je ontvangt en wat er buitengaat.
Inzicht in je cash-flow
En zoveel meer slimme features om je administratie te automatiseren
Go
25
documenten/m
1 bankrekening
1 mailbox
1 cloud-folder
8,99/m
€ 0.50/extra document
excl. BTW
Grow
70
documenten/m
2 bankrekeningen
2 mailboxen
2 cloud-folders
18,99/m
€ 0.30/extra document
excl. BTW
Scale
200
documenten/m
3 bankrekeningen
3 mailboxen
3 cloud-folders
44,99/m
€ 0.20/extra document
excl. BTW

Testez OkiOki gratuitement.

Start
100% en ordre avec la facturation électronique obligatoire
Création et envoi de devis et de factures électroniques
Réception des factures électroniques
Envoi automatique des factures à votre comptable
Oui, un package de facturation électronique tout-en-un
Gratuit
Jusqu'au 1/1/2026
3,99/m
hors TVA
Smart
Toute votre administration financière est en ordre à 100 %
Tout de Start +
Collecter automatiquement les factures via votre boîte mail et vos portails
Documenten automatisch verzamelen
OkiOki scant automatisch je mailbox op facturen en centraliseert deze in één overzichtelijk platform. Dit betekent dat je nooit meer facturen handmatig hoeft te zoeken of manueel moet uploaden.
Surveiller automatiquement l'état du paiement de betalingsstatus opvolgen
Betaalstatus opvolgen
OkiOki kan eenvoudig de betaalstatus van al je documenten controleren. Zo weet je op elk moment wat je ontvangt en wat er buitengaat.
Un aperçu de votre trésorerie
Et bien d’autres fonctionnalités intelligentes pour automatiser votre administration
Go
25
documents/m
1 compte bancaire
1 boîte mail
1 dossier cloud
8,99/m
€ 0.50/document supplémentaire
hors TVA
Grow
70
documents/m
2 comptes bancaires
2 boîtes mail
2 dossiers cloud
18,99/m
€ 0.30/document supplémentaire
hors TVA
Scale
200
documents/m
3 comptes bancaires
3 boîtes mail
3 dossiers cloud
44,99/m
€ 0.20/document supplémentaire
hors TVA

Try OkiOki for free.

Start
100% in order with the mandatory e-invoicing
Create & send quotes and e-invoices
Receive e-invoices
All in voices automatically to your accountant
Yes, an all-in e-invoicing package
Free
Until 1/1/2026
3,99/m
excl. VAT
Smart
Your complete financial administration 100% in order
Everything included in Start +
Automatically collect invoices via your mailbox and portals
Documenten automatisch verzamelen
OkiOki scant automatisch je mailbox op facturen en centraliseert deze in één overzichtelijk platform. Dit betekent dat je nooit meer facturen handmatig hoeft te zoeken of manueel moet uploaden.
Automatically track the payment status
Betaalstatus opvolgen
OkiOki kan eenvoudig de betaalstatus van al je documenten controleren. Zo weet je op elk moment wat je ontvangt en wat er buitengaat.
Insight into your cash flow
And so many more smart features to automate your administration
Go
25
documents/m
1 bank account
1 mail box
1 cloud folder
8,99/m
€ 0.50/extra document
excl. VAT
Grow
70
documents/m
2 bank account
2 mail boxes
2 cloud folders
18,99/m
€ 0.30/extra document
excl. VAT
Scale
200
documents/m
3 bank account
3 mail boxes
3 cloud-folders
44,99/m
€ 0.20/extra document
excl. BTW